gerulianland
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

( ARIANISM RULES 1)The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks - Part 1 -2- 3

In jos

( ARIANISM RULES 1)The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks - Part 1 -2- 3 Empty ( ARIANISM RULES 1)The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks - Part 1 -2- 3

Mesaj  Admin Lun Aug 04, 2014 7:24 am

http://truthofnational-socialism.blogspot.ro/2014/08/the-racial-awakening-of-german-people.html
Trezirea rasială a poporului german, de Dr. Rudolf FRERCKS - Partea 1
Această broșură a fost inițial publicată, cu aprobarea a NSDAP, în 1935. Ediția pe care sa bazat această traducere este datată 1942. Acesta va fi postat aici în zece rate. Traducere de Hadding Scott, 2014.


Liberalism

Iluzia egalității umane

imagine Vârsta liberal a lumii se bazează pe o premisă importantă, o presupunere promulgată ca dogmă în Revoluția Franceză din 1789, că oamenii sunt prin natura egale. Rațiunea umană [ Vernunft ] este așa-numita tocmai acel lucru care s-ar uni toti oamenii de pe Pamant si a le face gata - unii mai devreme, alții mai târziu - de a lua parte la marea ideală culturii globale , binecuvântările sale și pacea acestuia. Legile logicii, deci una a spus, au fost peste tot la fel și erau valabile nu doar pentru europeni, dar și pentru negri. Că totuși implicat datoria de a educa oamenii mai mult și mai mult în ființe inteligente ghidate doar de calcul [ Verstand ]. Apelul a fost făcut pentru individ și înțelegere său, care a fost dat să-l, prin care el a fost trebuia să depășească unitățile întunecate de emoție și de voința de a trăi, care provin de la o etapă incipientă a dezvoltării și sunt nedemne de un om modern, .

Individualismul

Ca urmare găsim în lumea burgheză cetățean privat care locuiește departe de afacerile politice ale statului, urmărește doar cultivarea lui într-o lume-cetățean armonioasă și cunoștințe, și este de la domiciliu în aceeași măsură în New York sau în Paris. În lumea marxist este proletarul care se proclamă în solidaritate cu clasa-se luptă din toate țările și trăiește în credința că o mare global lume-revoluție într-o zi va aduce o distribuție de bunuri, care este ordonată și doar pentru toți lucrătorii de lume. Din această gândire apare în viața de stat de partid, sistem liberal, care în secolul al 19-lea a crescut pretențiile sale împotriva forțelor conservatoare ale nobilimii ereditare, dar se respinge interior de stat ca un întreg și după 1918, în cele din urmă a început, treptat, să-l trateze ca un obiect de jaf pentru anumite-grupuri de interese.

Mirage de pace etern

individului, eliberat de toate legăturile de familie, clan, și națiune, reprezintă centrul lumii. Ca un drum liber "personalitate", netulburat de către forțele în jos-glisarea de un destin întuneric, el ar trebui să urmeze calea cunoașterii pure, ceea ce va face el gata ca o ființă iluminată și în cunoștință de a trăi împreună într-o mare federație de oameni guvernate doar de rațiune, în care vechiul vis al omenirii, pacea eternă, va fi realizat. O mare fantezie cu adevărat, pentru realizarea de care multe milioane de oameni s-au făcut sacrificiul suprem. A fost credința un secol întreg în curs care a cauzat gândire și acțiune a oamenilor, cultura și politica de state, care urmează să fie pusă în slujba acestui străduiesc îndreptate spre unitate în toate domeniile. În politică Pan-Europa a fost scopul, care a fost presupune a fi urmată de Statele Unite ale lumii. International lume economie, lume-literatură, și marca de burse internaționale de alte etape pe această cale.

În 1918, scopul final a fost considerat a fi mai aproape decât oricând, iar realizarea acestor vise era de așteptat de la Liga Națiunilor . Adresându-comunitatea mondială la Geneva Gustav Stresemann numit pentru un timbru poștal european. Marxismul și evreilor s-au bucurat. Ce ar însemna popular pentru ei? Cel mult o etapă de tranziție pe cale de a-republica lume, sau, în cazul în care o explicație a fost necesar, o agregare de indivizi care trăiesc accidental în același spațiu și, prin urmare, vorbesc neapărat aceeași limbă ....


Ultima editare efectuata de catre Admin in Dum Aug 10, 2014 4:52 am, editata de 3 ori
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 1036
Data de înscriere : 24/11/2012

https://gerulianland.forumgratuit.ro

Sus In jos

( ARIANISM RULES 1)The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks - Part 1 -2- 3 Empty ( LINISTEA DE DINAINTEA FURTUNII )The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks, Part 2

Mesaj  Admin Joi Aug 07, 2014 6:29 am

The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks, Part 2
(Trezirea rasială a poporului german, de Dr. Rudolf FRERCKS, Partea 2)
http://truthofnational-socialism.blogspot.ro/2014/08/the-racial-awakening-of-german-people_7.html

Trezirea rasială a poporului german, de Dr. Rudolf FRERCKS, Partea 2
Inițial publicat cu aprobarea oficială a NSDAP în 1935 Traducere de Hadding Scott, 2014.

Rasiale Doctrina în Politică

Cursa semnifică Destiny

Organic, rasială modul de contemplare a provocat noi să recunoaștem că indicatorul cel mai important și cel mai important al unui popor este rasa lui. Explicația unui popor ca o comunitate de limbă și de cultură nu mai este suficient, deoarece astăzi am recunoscut persoanei și cursa lui ca vehiculele și structurile de istorie cele mai esențiale. Cu doctrina de rasă și de valori din lume liberal a fost lipsit de o condiție necesară pentru eforturile de a găsi după ce unitatea internațională în politică și cultură. Legat de ereditate

Deși calcul [Verstand] și legile logicii pot fi aceleași în întreaga lume, acestea sunt doar o parte din viață. Aceasta se datorează faptului că în timpul o secvență logică de gânduri nu numai ceea ce cred eu, dar ceea ce simt și experiență, și mai presus de toate ceea ce fac cu el, este foarte probabil diferit într-o germană decât în, de exemplu, un evreu, și într-adevăr atât de diferite că putem concluziona bazat pe experiențele noastre că există o gamă foarte largă de diferențe în înclinațiile ereditare și compoziția rasială a acestor două popoare. Gândirea liberală a numit această concluzie neștiințific deoarece diferentele rasiale, în special în zonele mentale și psihice ale vieții, nu poate fi măsurat, cântărit, sau numărat, și, prin urmare, a respins evaluarea diferentele rasiale între oameni și semnificația lor pentru cursul de istorie și culturi de popoare. Național-Socialist spune: "Race este realitatea, deoarece de fiecare dată când mă duc prin lume, cu o minte deschisa l-am observa zilnic și de a trăi o, si sa se ​​simta efectele sale.

Așa-numita teorie a Mediului

Când diferențele dintre oameni nu a putut fi mințit departe, lumea veche, influente de mediu responsabil. Diferențele externe dintre zicem un negru și un băiat blond Frisian au fost depistate la mediul înconjurător, care, în cazul unul ars maro de piele și răsucit părul prin efectul Soarelui, dar în celălalt caz, se presupune că a decolorat parul și pielea prin valul sărat. Această presupunere este valabil nu numai pentru diferențe fizice, dar, de asemenea, în lumea minte. și a dat la baza de la care toate grupurile politice de la dreapta la stânga respins Național-socialismul și gândirea sa rasială, deoarece au avut instinctiv să privească rasială idee lumea Național-socialismul și toate implicațiile practice și ideologice ale acestuia ca un atac asupra propria lor existență.

mediul social, clasa afiliere, condițiile economice ("Economia este destinul", spune marxism), educație, educație (" Cunoașterea este putere ", spune burghezia liberală) ar trebui să fie ceea ce determina și defini persoana. Omul de dreapta s-ar solicita persoanei cu privire la profesia tatălui său, despre examene, și de membru într-o asociație studențească-. În cazul în care acest lucru toate corespuns rechizitele sociale, el a crezut că el ar putea solicita pe bună dreptate pentru el o poziție de conducere asupra poporului, pe care să-l pare mase de lent și stupid mult sub așa-numitul său nivel de educație. Astfel, pentru zeci de ani oamenii [das Volk] a fost privit ca ceva care nu fac parte din ansamblu, a națiunii, ci doar a reprezentat o parte subordonat.

Pe partea stângă se spune, nu că mintea și educația sunt criteriile, dar care aparțin și de a fi născut într-o anumită clasă. Battlecry a fost "conștiința de clasă"; a numit-o pentru voința neguvernabilă de a impune o configurație mai bun pe lumea materială, pe relațiile economice , și se credea că în acest fel omenirea ar fi condus la un viitor mai bun. Cuvântul "popor" ["Volk"] a devenit un termen de clasa lupta.

Este în principiu aceeași, dacă am judeca persoana de cunoștințele sale, educația lui, sau de ceea ce el deține. În ambele cazuri, lumea de ieri a fost unanim că oamenii sunt fundamental egale, și că acesta este mediul, uneori bun, uneori rău, care influențează în mod decisiv persoana. Ambele interpretări totuși Național-socialismul respinge, deoarece ambele reprezintă doar un mod de a accentua condițiile externe și influențele mediului înconjurător în timp ce spune nimic despre valoarea de sânge și rasă, și cu privire la valoarea de caracter care rezultă din ele.

Trezirea rasială a poporului german

"În cazul în care, în esență, marxismul a cerut un Internaționale și a negat esența de rasă, a fost la acest punct crucial care conflictul a fost inițiat." (Rosenberg.)

Cele paisprezece ani de lupta au fost politici rasiste practic pentru mântuirea poporului german , care a fost amenințat în substanța sa. În problema evreiască o întreagă generație a trebuit să se gândească din nou rasial și să învețe să respingă evreului ca cineva străin și diferit, care a încercat, cu bastioanele sale sub forma de bănci și depozite, pentru a aduce un popor întreg sub jugul financiar-internaționale capitalism. În vaste fâșii în special ale burgheziei, conștiință rasială au diminuat până la punctul că ei de marcă imediat această luptă ca-jgheab anti-semitism [Radauantisemitismus] , chiar ca o rușine cultural [Kulturschande] . Acesta a fost lupta pentru stingerea unui politic conducere care nu corespunde sentimentul poporului german și a fost rasial distructiv, prin modul său de străin de gândire și de acțiune.

Lupta de acești ani au avut ca conținutul său cel mai profund și definitiv introspecție oamenilor și retrospectivă [Selbst- und Rückbesinnung] de tipul care este cel mai fundamental lor, redescoperirea sufletului poporului și ei instinct natural ; în vârsta de materialism și individualism acest suflet a fost acoperit cu multe idei străine și împiedicat în desfășurarea de propria esență. Acesta a fost crezul mișcării care oamenii din nucleul său lăuntric era încă suficient de sănătos pentru a înțelege apelul la forțele de sânge și rasă. Apelul a fost direcționat, prin urmare, nu la o clasă, la o profesie, sau un grup de interes, dar cu valoare instinctele întregului popor, care sunt prezente în fiecare persoană, indiferent de educație și cunoaștere. Acesta a fost apelul la sânge și la purtătorii de cele mai bune și cele mai eroice proprietatile sale. "Național-socialismul pretinde o evaluare eroic de sânge, de rasă, și de personalitate, și de legile eterne ale selecție, și, astfel, trepte conștient în opoziție ireconciliabilă cu viziunea asupra lumii de democrație internațională pacifist și ramificațiile sale." (Adolf Hitler).

Statul național-socialist se face pentru oameni

Noul și revoluționar parte a National-Socialismul este că ea a dus politica înapoi la sensul său propriu și scop, și anume de a proteja și de a menține durata de viață a oamenilor, a judeca valoarea de stat numai de cât de bine este potrivit pentru această sarcină . Statul primește valoarea și semnificația numai de la oameni, și de beneficiul pe care-l realizează pentru acest popor. Fundația pentru statul național-socialist este existența poporului [muri eXistenZ des Volkes] , și noul stat nu are nici o sarcină mai mare decât a reprezenta cea mai bună formă posibilă de organizare politică și să dea oamenilor o formă corespunzătoare a acestuia fel. Pentru acest stat, puterea și starea de sănătate a cursei constituie din nou în centrul de istorie și politică. Potrivit opiniei Național-Socialist, nu este de stat, nu economia, nu individul, care este în valoare de păstrarea; mai degrabă este mereu doar oameni care este în valoare de păstrarea.

Politica rasiale Secure pace

În același mod, Național-socialismul nu are nici un scop extern în afară de păstrarea etnie sale [Volkstum] . După cum susține acest drept pentru sine, de asemenea, se acordă celelalte popoare. Ea nu cunoaște obiectivele care se află în afara de etnie sale. În aceasta se află în același timp o recunoaștere a dreptului la viață al popoarelor străine și de caracterul lor și personalizate, precum [wie] vom vedea, în general, în popoarele elementele constitutive ale societății umane. Ei toți au dreptul natural la viață, dar, de asemenea, propria lor onoare. Cu cât celelalte popoare sunt părtinitoare în ipotezele lor liberale, cu atat mai greu devine pentru ei chiar să înțeleagă această concepție a noastră. Recent, Conducătorul nostru, pentru prima dată a declarat acest lucru în mod clar și fără echivoc pentru o presă-corespondent polonez: "Doctrina rasială a ideii Național Socialist respinge așa-numitele deznaționalizare Se vede în această anexare forțată a populației străine mult mai mult decât o slăbire a. consolidarea propriei etnie. ținem cont nu de a continua ceea ce secolele anterioare comise în modul de greșeli. "

"Ideea rasial Național-Socialist și cunoștințele de rasă, care se află la înființarea sa nu conduce la un dispreț sau redus estimarea alte popoare, ci mai degrabă la o confirmare a misiunii atribuite unui management unic eficace și conservare a vieții cuiva propriul popor. Ea conduce în mod necesar cu acesta la un respect natural pentru viață și pentru esența de alte popoare. Se dizolvă cu aceasta întreprinderile în politica externă care să încerce să supună persoanele străine, astfel încât să fie în măsură să le conducă sau să le integreze, prin constrângerea statului ca cantitatea pur în propriului popor. Această idee noua obligă un angajament mare și fanatic nu numai pentru viața, iar acesta a onoarei și libertății, a propriului popor, ci, de asemenea, la respectul și onoarea și libertatea altora. "( Adolf Hitler ).

Pentru național- Prin urmare, de stat socialist cel mai înalt scop rămâne păstrarea propriului popor, și nu regula și supunerea orice popoare străine. Prin urmare, vede tot mai mult pericolul într-un litigiu războinic în care este conștient de sângeroase enorm de cele mai bune unui popor că un război trebuie să aducă cu ea. Aceasta se datorează faptului că un astfel de prejudiciu biologic afectează întotdeauna sănătos și puternic al unui popor, în timp ce bolnav, laș, și incompetent sunt ferite. război mondial are, prin urmare, de asemenea, în acest sens, dat consecințe dezastruoase și a cauzat pierderi că voința biologice convingatoare poporului nostru de a trăi încă nu a fost în măsură această zi în întregime pentru a compensa.
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 1036
Data de înscriere : 24/11/2012

https://gerulianland.forumgratuit.ro

Sus In jos

( ARIANISM RULES 1)The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks - Part 1 -2- 3 Empty The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks - Part 3

Mesaj  Admin Dum Aug 10, 2014 4:54 am



Originally published with official approval of the NSDAP in 1935. Translation by Hadding Scott, 2014.



Race and People


The old values of a liberal and unbiological way of thinking collapsed into rubble, and now, as we ask about inborn character, about the biological value of man, we stand at the crossroads between yesterday and tomorrow. The new, essential values of heredity and blood determine our racial world-picture and have fundamentally changed the individual's relationship to the whole and, moreover, our conception of the people.


The Present-Day Position of the Individual

National-Socialism opposes the extreme individualist worldview with the idea of the community of the people [Volksgemeinschaft]. However gladly someone might always like to position himself outside of his people, he nevertheless remains with his destiny, bound to the destiny of his people. How far this great destiny of a people intervenes in the life of the individual was shown to us by the war, and even more the years that followed, when every individual had to experience the distress of the whole people literally in his own body. In our thought and action therefore we take only the totality of the people as our point of reference. The value of the life of the people is given precedence over that of the individual; likewise the nation's will-orientation over that of the individual. For practical life however this means that the individual may speak of his right only when he has fulfilled his obligation to the people as a whole. This conception may seem harsh, but ultimately this alone secures also for the individual his life-possibilities.

For decades in political life the word "people" ["Volk"] signified nothing unifying, no shared destiny, but was an expression of the idea of class-struggle. To the people belonged the so-called "commoners" that, lacking property as late-born sons of farmers, came into the cities and lived from the labor of their hands in the factories. As a young and upward-striving stratum of the people they struggled against the existing order of the state and of society. They founded people's newspapers and people's associations. The concept "people" was thus still only a part of the whole and no longer embodied the idea of the people as a totality.

One the other side stood the so-called persons of wealth and education, who claimed the terms nation and national for themselves and kept their distance from the ordinary people outside on the street, whom they despised and regarded as subject to their leadership.


National-Socialism means Community of the People

This assumption of the dichotomy of the German people collapsed into nothingness during the gray front's fighting in the field. We experienced in a mysterious way the miracle of becoming a people. It was the experience of community of destiny from which no individual could escape; it was there that the awareness grew that the individual is nothing compared to all others. Yet this experience seemed to be suppressed again through mutiny and stockmarket-transactions. Ethnically and racially alien traitors to the country went among the people as apostles of agitation, set them into conflict with each other, and sowed dissension into German hearts.

Among the millions of unknown soldiers, destiny had selected one to take up the struggle for the creation of the German community of the people and to restore freedom and honor of a nation as a people's highest good. For 14 years Adolf Hitler directed his appeal to the German people: "You are both parts of a great community, but so that this may be actualized, you must give up your pride and snobbery, and you on the other side must give up your class-based perspective." Many misunderstandings in the political struggle of the last years are only comprehensible by the fact that one did not notice on both sides that the world of National-Socialism did not limit the concepts people and nation to parts of the state but again grasped that wholeness of the people and likewise no longer equated the nation with certain upper strata but led it back to its original meaning, namely to the community of blood that herewith extends to the last German folk-comrade and destiny-comrade who devotes himself to Germany. Meanwhile we do not want to forget that the National-Socialist people's state [Volksstaat] of Adolf Hitler emerged from the revolutionary struggle of members of the middle-class, of farmers, and of laborers, who only yesterday had no share in the pre-war German state, but today have become the bearers of the national idea.


Racial Doctrine and Community of the People

Every people has its own face, its own manifestation and character. A bygone age wanted to explain to people that all external differences were irrelevant and depended on the environment, on the soil, on the climate, and on other things. The new world of the people's self-contemplation [Selbstbesinnung] sees again the inexpressible inner core of man, his nature and authenticity. Into essencelessness perish those colorless, pallid, and rootless types of the big city, and our love goes to that ancient blood of the Germans, which until today no power in history could cause to perish. Through National-Socialism the people again today has heeded the secret voice from within. Alfred Rosenberg says: "If a German movement wants to actualize the values of our soul in life, it must also preserve and strengthen the physical prerequisites of these values. Racial protection [Rassenschutz], racial cultivation [Rassenzucht], and racial hygiene [Rassenhygiene] are thus the indispensable requisites of a new age. Racial cultivation however, in the sense of our deepest searching, means above all the protection of the Nordic component of our people."

The racial core of the German people is constituted of Nordic and Phalian persons, whose main area of habitation we find around the basins of the North and Baltic seas, and in Lower Saxony and Westphalia. Branches extend therefrom into all German areas and, along with the effects of the other related races, determine the special character of our people.

We are indeed today composed of several related racial elements, but despite these circumstances we are still far from representing a chaos of races. For the German people, the Nordic share of blood even today is the common bond that ties us all together and determines the essence of every manifestation of our life. In the great and decisive questions of our people, whether it must decide itself for honor or disgrace, for freedom or slavery, for life or decline, among Alemannians and Tiroleans, among Dithmarschers and among all other German tribes, the same voice of the blood is heard, which only permits one answer.

Were our people not so preponderantly Nordic in all its parts, it would never have arrived at the mighty turnaround in the spring of 1933; it would never have been able to understand the National-Socialist call to the forces of the blood. The test by accomplishment is a much more precise standard than external traits alone can be. The proven performance in struggle and distress has always selected the best characteristics, and we can never fear for the future of our nation if we continue to make accomplishment and the value of character into the principle of selection. Then we may hope that Nordic blood, which has formed German destiny from the beginning, will provide the common ground of German life also in more distant ages.


Reblogged from: National-Socialist Worldview
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 1036
Data de înscriere : 24/11/2012

https://gerulianland.forumgratuit.ro

Sus In jos

( ARIANISM RULES 1)The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks - Part 1 -2- 3 Empty Re: ( ARIANISM RULES 1)The Racial Awakening of the German People, by Dr. Rudolf Frercks - Part 1 -2- 3

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum